יום שבת, 7 בינואר 2017

לקנות או לא לקנות? פוסט 73

היווש שבוע טוב
פוסט ראשונה לשנת 2017 !!
מקווה שהשנה תהייה יותר מגוונת מבחינת פוסטים [גילוי קטן מתכננת לכן פוסט על מוצרי שפתיים].
אז התחלתי לשים דגש על מוצרים שנמצאים אצלי הרבה זמן ועכשיו אני מתכננת לסיים כמה שיותר לפחות עד חודש מאי במיוחד באיפור ובמיוחד במוצרי השפתיים ועיניים יש כל כך הרבה חברות ומוצרים חדשים שאני רוצה לנסות אבל אני יודעת שכל עוד יש לי מלאי ענק של מוצרי שפתיים אין מצב שאני רוכשת עוד.
הפוסט הבא יהיה על מוצרי שפתיים שאני רוצה לסיים והם הכי בשימוש כרגע.
מבחינת צלליות יש לי ממבחר לא גדול ולא קטן אבל יש צללית אחת ופלטה אחת שתמיד אצלי בשימוש.

 פלמוליב קוקוס גרגירים -ריח של קוקוס מושלם וסבון שתמיד כיף לחזור אליו כל כמה זמן .
כתבתי עליו כבר בבלוג ולדעתי הוא מושלם.
תרחיץ לניקוי פנים ואיזון העור של premier - סבון נחמד, פורמולה קצת סמיכה לא מוריד את כל האיפור וקצת קשה לשטוף צריך הרבה סבלנות אני פחות התחברתי.
 שעווה מצוינת וגם הרצועות שעווה של ביוטיקייר מאוד מומלץ
 המסקרה האהובה עליי מבטיחה שאחרי שאסיים את המלאי שיש לי אנסה חדשות כדי לגוון ולהראות לכן עוד חברות.
במסגרת הפרויקט עוד מוצר שגאה בעצמי שהצלחתי לסיים עכשיו יש עוד שפתונים [הנבחרת ] שהמטרה לסיים אותם.
סומק סופר מושלם ומהמם שזנחתי תסומק של מאק בשבילו 100 soft touch blush
פיגמנטי ועמיד וסופר יפיפה
קרם ידיים טיפולי מכיל חמאת שיאה ושמן קוקוס- ריח מתקתק של סוכריה אחרי שאני מורחת אותו קצת יורד החשק לאכול מתוק . לוקח קצת זמן להיספג לכן כדאי לעבוד עם כמות ממש קטנה כדי לחסוך זמן .
אני מאוד אהבתי ומקווה שאסנס יביאו לנו קרמים חדשים עם נוכחות אחרים .
סרום לשיער ללא מלחים -אז כמו שאמרתי אני מנסה להשתמש במוצרים ללא מלחים כדי לשקם את השיער שלי שעבר שינויים מאוד לא טובים במהלך השנה הזאת צבע ,חמצון החלקות שלא נדבר על ים ובריכה שלא בריאים לשיער עם  כל הכלור .
הסרום מועשר בקראטין טהור ,מתאים לשיער שעבר החלקה ,משקם ומעניק ברק אני מאוד אהבתי והשתמשתי בו לפני פן .
השיער היה נעים יותר וקצת פחות יבש אני רוצה לנסות עוד מוצרים של החברה אחרי שאסיים את מה שברשותי.
בושם שמאוד אהבתי love is heavenly  ריח וואו פרחוני ,חמצמץ סופר אביבי סופר ניחוח של חופשה שעושה חשק לעלות לטיסה הבאה !
מאוד התקמצנתי עליו כי בושם שאין בארץ אבל ברגע שגליתי שיש בשמים של ויקטוריה בסטרוברי ושקיבלתי בושם חדש של ויקטוריה התחלתי להיות יותר נדיבה איתו מתכננת לקנות עוד בשמים של ויקטוריה מכורה !!
אז היום פוסט יחסית קצר כמו שאמרתי בקרוב פוסט חדש על נבחרת מוצרי שפתיים שאני רוצה לסיים יש למה לחכות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה