יום שבת, 9 בספטמבר 2017

הכי בשימוש איפור ספטמבר 2017

היוש
אז יום שבת הגיע וזה הזמן לפוסט חדש והפעם פוסט שרציתי לעשות המון המון זמן .
והפעם פוסט מוצרי איפור שאני הכי הרבה משתמשת בהם לאחרונה ,חלקם אני אוהבת וחלקם אני משתמשת בשביל לסיים .
כמו שאמרתי אני מתכננת לטוס בקרוב בניתים הצבתי לעצמי מטרה כדי שאני יוכל לעשות רכישות שם מבלי להרגיש מצפון שיש לו עוד מוצרים סגורים .
אז הפוסט הולך להיות ארוך תתכוננו .

 נתחיל מפריימר של catrise prime and fixe  מדובר במוצר אשר יש לו שני שימושים
אחד פריימר  ואחד   ספריי ריענון .
אני בחום כן מעדיפה אותו כי הוא מאוד קל הוא כן גורם לאיפור להישאר קצת יותר זמן אבל מי שמחפשת פריימר  שממש יחליק את העור אז זה לא המוצר בשבילה .
מוצר שני זה מייקאפ שמתאים לעור אקנתי.
אמור לכסות את הפצעים ובו בזמן לטפל בהם גם .
אני משתמשת בו בתור קונסילר לפני המייקאפ קצת קשה לעבור איתו אבל אני חושבת שהוא מוצר נהדר .
מבחינת מיקאפים אני משתמשת בשניים כאשר אחד בהיר ואחד כהה להצללות והארות .
בבהיר אני משתמשת ב123 של bourjois  בגוון n52 אני סופר אוהבת אותו אפשר לבנות איתו כיסוי מקל ועד בנוני .
הוא מאוד קל למריחה ונותן גוון  אור אחיד .

 מבחינת מייקאפ כהה להצללות רטובות אני אוהבת את זה של שמסבוקס בגוון 9 smashing בהתחלה שראיתי אותו נבהלתי
אם הזמן הבנתי שצריך לעבור עם כמות קטנה של חומר ולעבוד איתו מהר לפני שמתייבש .
הוא בצבע חום כהה עם טיפה גוון כתום עכשיו שאני שזופה קצת  הוא מתאים לי אבל אני לא חושבת שאני יקנה אותו שוב אחר שהוא ייגמר כי יש לי גם מייקאפ כהה  של אליזבת ארדן שאני אוהבת יותר.

 קונסילר של רבלון מסרת הקולור סטיי -
אחרי מספר שימושים פה הגעתי להבנה שאני מעדיפה את הקונסילרים שמגיעים בצנצנת  ואז להשתמש עם מברשת.
פשוט אני משמשת בו אחרי מייקאפ  להארות  לפני שאני שמה פודרה בתפזורת .

 המוצר שאני הכי אוהבת שאני מודה למי שעלה על השיטה הזאת של הבייקינג.
.אני הכרתי את השיטה הזאת מהסרטונים של טום  ומיד הזמנתי פודרה בתפזורת מסטרוברי .
חייבת להגיע שאני פשוט לא יודעת מה הייתי עושה בלי המוצר הזה בקיץ במיוחד .
זה מחזיק את המיקאפ  בצורה מדהימה במיוחד באזור הt הבעייתי .
נותן הארה כל כך יפה .
יש לי עוד שני פודרות סגורות אחת של מאק ואחת של בובי באון שאני מחכה שזאת תסתיים על מנת שאני יוכל לפתוח אותן.
הפדרה הזאת של  Charles of the ritz
בגוון classic ivory

 עוד פודרה שיש לה שני שימושים אצלי  עם מטשטשים אותה טוב אז היא מקבלת את הגוון של העור שלי זה טון אחד מעל הטון שלי .
שימוש שני זה להשתמש בזה לחימום הפנים .
זה של פלורמר  בגוון 191 .
 מוצר שאני מאוד אוהבת ועוד שנייה הולך להסתיים לי זה הצללית קרם בגוון 05 של ביוטיקייר
אני חושבת שזה אחד המוצרים היותר מומלצים שלהם .
אני משתמשת בצללית הזאת כבר תקופה ארוכה כל יום /לילה ליציאות  והצללית הזאת לא מאכזבת .
הגוון פנינתי יפיפה וקל למריחה .


לאחרונה התחלתי לאהוב גם מעל הצללית  קרם לשים עפרון שיהיה בסיס לצלליות הבאות ויוציא מהם יותר פיגמנט.
שני עפרונות שאני משתמשת בהם לאחרונה על הצללית קרם [ באלה אני לא משתמשת בקו המים כי הם לא מחזיקים שם ].
אחד של ביוטיקייר בגוון 303 והשני של אסנס שאפשר לראות שהוא לבן אפרפר שנמחק לו המספר אבל אתן יכולות להשתמש בכל עפרון לבן .



הפלטת צלליות שאני משתמשת בה הכי הרבה לאחרונה זה stila light up the world
זאת הפלטה הראשונה שלי של סטילה ובטח לא האחרונה .
הצלליות קרמיות ,מלאות פיגמנט נמרחות בקלות .
הבעיה היחידה איתם שהם מתפוררות אפשר לראות שכבר סיימתי שני צלליות פה.
הצלליות מבריקות למי שחובבת מאט יש לשים לב .
 עוד פיגמנט שאני ממש אוהבת לאחרונה זה צללית בתפזורת שהייה בעבר לגייד מספר  49 .
מדובר בצללית חום כהה שימרית שפה לא כל כך התחלתי לתפוס את הגוון הכהה שלה .
אני מאוד אוהבת לשים אותה לברים /מסיבות כי היא מלאת נוכחות .
 מבחינת מוצרים לפנים המוצרים שלי כרגע די משעממים .
לחימום הפנים אני משתמשת במייפל של il makiage  לסומק אני יודעת מעדיפה את הוורודים ולחימום הפנים בשבילי הוא נהדר .
  סומק שלי כרגע זה של מיי קוסטיקס בגוון  07 מן ורוד עתיק .
בשביל לתת טיפה הארה אני משתמשת בכדוריות פודרה של אסנס .

 לגבות זה תלוי בזמן שיש לי
אם יש לי זמן אני אוהבת למלא קודם את הגבות אם עפרון גבות של רימל בגוון  04 שחור חום
אם אין לי זמן אני משתמשת בג'ל לגבות של אסנס שהוא מדהים ואני סופר ממליצה עליו .

 מבחנת מסקרות יש לי שני מסקרות שהן בשימוש כרגע ובייחד הן נותנות את התוצאה הטובה ביותר
יש לי דוגמית שקיבלתי של מסקרה של גרלן maxi lash  המסקרה הזאת לצערי מבטיחה דברים שהיא לא נותנת כמו ווליום .
היא מפרידה זה נכון גם מאריכה אבל ממש לא מעבה ונותנת ווליום ומראה דרמטי
לדעתי המסקרה הזאת של אסנס for bidden volume  לוקחת בענק .
היא מפרידה ומאריכה ומעבה ונותנת את המראה של הריסים הדרמטיות היפות .
לרוב אני משתמשת בהם ביחד כי אני רוצה לסיים אם זאת של גרלן אבל של אסנס לדעתי הרבה יותר טובה.
 מבחינת מוצרי שפתיים -
לאחרונה פחות בא לי גוונים אדומים ויותר אני משתמשת בגוונים ורודים .
הימני זה המוצר הכי אהוב עליי פה מכל החמישייה הזאת והוא עפרון שפתיים פשוט של אסנס בגוון 09 stain mauve
מן ניוד חום סגלגל יפיפה מאט לא מייבש מאוד הופתעתי ממנו גם אחרי כוס קפה הוא עדיין נישאר .
אני סופר ממליצה עליו כרגע  אני לא קונה עוד ממנו כי יש לי עוד כל כך הרבה מוצרי שפתיים אבל בטוחה שאני ארכוש עוד עפרונות שפתיים של אסנס אם לא פה אז בחול .
השני זה אודם שאין לו חברה אני אפילו לא זוכרת מאיפה הוא הוא בגוון ורוד בהיר שימרי יפיפה  אני משתמשת בו דיי הרבה לאחרונה.
השלישי זה אודם שהיה פעם ללין בגוון קורלי לחותי גם עם שימר אני אוהבת להשתמש בו שאני עושה איפור מעושן או משהו בולט בעיניים .
הרביעי של ליידי קר לא זוכרת איזה מספר גם המדבקה יצא שם .
דומה לשני מימין אבל יותר בהיר ויותר לחותי.
האחרון של ck  בגוון 32413   orchid גלוס ורוד חצי שקוף לחותי נחמד אני משתמשת בו לאחרונה ורוצה לסיים אותו לא יקנה אותו יותר .
אני מעדיפה מוצרים שהם יותר אטומים ויותר עמידים .
בטח שמתן לב ששכחתי לשים גם איילנר

אז בטעות שכחתי לצלם והחלתי להשאיר את זה לפעם אחרת .
אז אלו המוצרים שאני משתמשת בהם עכשיו באופן קבוע באילו מוצרים אתן משתמשות ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה