יום רביעי, 27 בספטמבר 2017

רכישה מסטרוברינט

היוש
היום קיבלתי את החבילה מסטרוברינט ואני סופר מאושרת קודם כל הזמנתי ב13.9 וקיבלתי היום 27.9 [עשיתי משלוח מהיר בתוספת 10 שקלים ] הכל ארוז היטב כרגיל .
בחברה עשו כמה שינויים ובמקום סרט סגול באריזה יש סרט לבן .
גם הקלקל שהיה בפנים נעלם ובמקומו יש עטיפה עם פצפצים אל דאגה גם האיפור ובישום שהזמנתי הגיעו בשלום .
קצת על מה שהזמנתי -
מייקאפ של לנקום teint miracle  - מיקאפ שאמור לתת גימור זוהר ,אמור להיות עמיד עד 12 שעות ובעל spf 15
חייבת לציין שהאריזה סופר יוקרתית אריזה זכוכית אני לקחתי את שלי בגוון 8n bisque  סקירה עליו תגיע בהמשך .
שני מוצרים של לנקסטר לטיפוח -
סקין ספורט - מדובר בסטיק קרם הגנה עם spf 50  מגן מפני רוח ,שמש וקור .
אומנם אני לא עושה סקי אבל מדובר במוצר שיכול להתאים לי לנסיעות בגודל של 20 מל עם הגנה גבוהה .
עוד קרם הגנה לפנים עם spf30 , אמור לתת שיזוף קורן וגם להגן על העור מפני התייבשות .
המוצר שאני הכי מתרגשת זה המוצר הראשון שלי של נארס מדובר בסומק orgasm חייבת לומר שהוא הרבה יותר קטן ממה שחשבתי 4.8 גרם אבל האריזה שלו והמרקם כל כך שונה מכל מה שניסיתי עד עכשיו .
ודבר אחרון הזמנתי את המארז הסופר שווה הזה של Versace  מדובר במארז שמכיל תיק ,קרם גוף ובושם מסדרת vanitas מדובר בבושם פרחוני כל כך בא לי את הסט הזה בשבילי אבל הזמנתי אותה לחברה ליום הולדת
מצורף מספר תמונות של המוצרים שהזמנתי אם מעניין אתכם לראות עוד רכישות מהסוג הזה אשמח אם תגידו לי






 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה