יום שני, 18 בספטמבר 2017

התחדשויות ספטמבר 2017

היוש
אומנם את הפוסט הזה תכננתי לעשות ביום שבת אבל לא כל כך יצא לי .
החלטתי שאני אכתוב את הפוסט הזה עכשיו כי סופ"ש הזה אני לא בבית ושבוע אחרי כיפור אז מעדיפה עכשיו מאשר שזה התעכב גם עשיתי את כל ההשלמות שרציתי אז לא ארכוש עוד החודש .
מבחינת איפור אני עדיין מנסה לסיים מוצרים .

 החודש  הזה עשיתי קנייה די גדולה בקליניק -
מי הסרה של קליניק הפעם ניסיתי את מספר 4 לעור שמן  , אני מאוד אהבתי את הטונר הוורוד של קליניק הוורוד והפעם רציתי לנסות את זה לעור שמן בנוסף קניתי את התכשיר ג'ל לטיפול בפצעים שחברה המליצה לי עליו וסבוני פנים נטול שומן רכשתי שניים ומכיוון שעשיתי קנייה דיי גדולה קיבלתי תיק איפור עם 5 מוצרים מוקטנים :הסבון פנים באריזה מוקטנת שיהיה מעולה לנסיעות ,ג'ל לחום לפנים אמור לספק לחות ל24 נטול שומן, סרום לעיניים שפתון מסדרת chubby stick  בגוון 04 mega melon , מסקרה high impact mascara .

 רכשתי עוד צבע לשיער בגוון 6-0 בלונד כהה
אני רוצה להבהיר את השיער וקראתי שהדרך הכי טובה אם כמה שפחות נזק לשיער זה להבהיר אותו בהדרגה .
 זוכרים שאמרתי שבוע שעבר שאני רוצה לרכוש שמפו חדש כי אצלי יש רק פינוק והוואי בבית והם ממש לא טובים לי לשיער .
אז מצאתי זמן השבוע וסוף סוף יצא לי לקנות את השמפו והמרכך של aussie  חייבת לומר שהם ממש לא זולים .
והכמות שמקבלים ממש קטנה יש עליהם הרבה המלצות אז אני אבדוק ואעדכן אתכם .

 קרם רגליים של fenjal אמור להיות טוב לעור יבש ,שגרת טיפוח הרגליים שלי השתנתה בחודשיים האחרונים מאז אני נוהגת לשים קרם רגליים כל לילה לפני שינה ואני מסיימת אותם מאוד מהר וכל פעם מנסה משהו חדש .

 
עוד מוצר שממש לא הייתי צריכה אבל היה במבצע של 80 שח בניו פארם והריח שלו מדהים אני יודעת שבטח שעד שאגיע אליו ייקח שנה אבל לא יכולתי לוותר עליו .
 

השבוע גם יצא לי להיות ביריד בעזריאלי חולון , החלטתי שאני קונה רק דבר אחד ומאוד אהבתי את התיק הקטן הזה שיכול לשמש כתיק ליציאה [סופר וכד ] או בתור תיק איפור .




אז אלו היו הקניות שלי החודש מה אתן רכשתם ?
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה