יום ראשון, 2 במרץ 2014

לקנות או לא לקנות ? פוסט 19

שבוע טוב לכולן :}

החודש הזה דיי לחוץ אם כל הבחינות ,אפילו התחלתי להזניח את העבודה ,מקווה שיצא לי לעדכן את הבלוג בזמן הקרוב לפחות אחת לשבוע /שבועיים .

המוצר בוא בחרתי להתחיל זה ספריי של מישל מרסייה לשיער צבוע -אם בוא השינוי בשיער ,השתנתה לה גם שגרת הטיפוח של השיער ,התחלתי להשקיע במוצרים קצת יותר יקרים ,חלקם עושים את העבודה וחלקם לא .
בזמן האחרון התחלתי לפתח חולשה למוצרים של מישל ,למרות שכבר קשה למצוא, וגם שמוצאים לרוב המחירים מאוד יקרים.  המוצרים [לא נוסו על בע"ח] .
הספרי כאמור מיועד לשיער צבוע ופגום בתוספת ברק .
אני הבחנתי ב- שתי תוצאות אשר ניתן להשיג איתו :
הראשונה -ששמים ממנו על השיער ,לפני תהליך הייבוש עם פן ואז השיער יוצא חלק ונעים .
השנייה -אחרי  שעושים פן ואז הספרי מקשה קצת את השיער [יתאים יותר לתסרוקות/קוקו מתוח ]

אני אישית בקושי עושה תסרוקות ,רק מייבשת את השיער ,לכן אני מעדיפה להשתמש בו לפני פן כדי להשיג שיער חלק ונעים.

חוץ מהמוצר הזה ניתן למצוא בסדרה גם שמפו ומסכה .
אריזה נוחה מאוד ,העיצוב נקי ומשדר יוקרה בכמות של 125 מ"ל .


garden oasis קרם גוף בריח וניל -ריח מדהים של וניל ,נישאר לכמה שעות ועושה חשק לגלידת וניל :}.
האריזה-לא נוחה ,למרות שהיא שקופה וניתן  לראות כמה נישאר,עדיין הפייה רחבה מידי ,קרה לי פעמים שהבקבוק נפל וחומר נשפך על הרצפה או / ו שיצא כמות גדולה מידי ,דבר שלקח הרבה זמן עד שייספג לחלוטין .
לדעתי למרות כל הקשיים זה שווה ,כי הריח פשוט וואו ,גם שהאף סתום הצלחתי להריח והריח נישאר כמה שעות .
אריזה של 310 מ"ל ומגיע כחלק ממארז  .

עיפרון עיניים של mabelline -בעבר הופיע עיפרון שחור מאותה סדרה ,יצא לי לקנות 4 עפרונות וזהו השני שנגמר כבר .גם פה בקושי שמתי ממנו בקו המים ,מכיוון שהוא לא  עמיד.
 על היד הפיגמנט שלו  תכלת מטלי מהפנט כמו שקוראים לו [matallic blue  מ"ס 42] ,ואילו ,בקו המים הפיגמנט שלא יוצא חלש ונעלם דיי מהר.
לכן השתמשתי בו כבסיס לצלליות כחולות [מעל בסיס כמובן ] ,בתפקיד זה הוא שירת מצוין והקפיץ את הפיגמנט גם של צלליות בעלות פיגמנט חלש .





2 תגובות:

  1. הצבע של העיפרון מהמם! ידוע לך המחיר שלו?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני קניתי במבצע בעשרה שקלים ,מחירו המלא כ30 ש"ח אחרי הנחות הוא יוצא פחות 20 ש"ח .
      מקווה שעזרתי :}

      מחק