יום שישי, 21 במרץ 2014

לקנות או לא לקנות ?פוסט 23

שבת שלום :}

אז עוד פחות מחודש ממולדת גם לי וגם לבלוג [הבלוג יחגוג שנה :}
מכיוון שיש כמה מוצרים שעליהם אני רוצה לכתוב ,חשבתי שיהיה נכון ,לפרסם חלק בפוסט היום וחלק מחר .
יש כמה חברות חדשות שתראו בבלוג מקווה שתאהבו .
בזמן האחרון התחלתי לגוון קצת ולנסות עוד חברות ,חלק מהמוצרים אהבתי ,חלק פחות כדאי להמשיך ולעקוב :}


המוצר הראשון זה -חלב פנים של life -כתבתי עליו לפני כחודש בשגרת טיפוח הפנים שלי .
לי הוא דיי צרב באזור העיניים ובנוסף כדי להוריד איילנר עמיד הייתי צריכה לעבור מספר פעמים .
אני קניתי אותו בעשרה שקלים במבצע בסופר פארם .
המוצר לא נוסה על בע"ח.

תחליב רחצה לבנדר ווניל -פינוק-   ריח מאוד נעים של ווניל ולבנדר, בזמן האחרון יש לי חולשה לתכשירים עם ניחוח וניל . המותג פינוק הוא מותג ישראלי ,האריזה בצבע סגלגל ובעלת איור פרחוני יפיפה .
המוצר מכיל ויטמין e לטיפוח העור ,אריזה נוחה  ומגיע בכמות של 700 מ"ל .
אני רכשתי במבצע של 10 ש"ח ומאוד ממליצה .


dr.fischer  קרם ידיים טיפולי -  גם עליו כתבתי בעבר בפוסט התחדשויות .

קרם ידיים טיפולי ד"ר פישר –  קרמים לגוף נמצאים אצלי בתדירות קבוע של מידי יום ,בעוד שקרם ידיים נמצא בשימוש בעיקר בחורף .על תופעות החורף כבר כתבתי ,לאחרונה ניסיתי כמה סוגי קרמים במגוון מרקמים/ריחות אבל מי שלדעתי בלט זה הקרם הזה . אומנם העיצוב  והריח לא קסמו לי , אפילו לספיגה לקח כמה דקות שהידיים לא היו שומניות ,אך כאשר החומר נספג התוצאה הייתה ידיים נעימות ופחות יבשות ,כבר מהשימוש הראשון הבחנתי בשיפור ,אז נכון שיש לי מגוון קרמים לרוב הם בשביל התחושה הנעימה בידיים ולהקלה על יובש קל. אבל לדעתי לטיפול קצת יותר אינטנסיבי  הוא אכן מומלץ  בנוסף,אני השתמשתי בו לכפות הרגליים .

מיועד לעור יבש במיוחד ,סדוק ומחוספס ,מכיל אלוורה וחלב שקדים.

יתאים מאוד למי שסובל/ת מיובש רציני בידיים ,אני הבחנתי בהקלה כבר מהשימוש הראשון ואני חושבת שהוא בהחלט שווה את המחיר .

מחירו 50 ₪ ל-100 מ"ל .

המוצר לא נוסה על בע"ח ומתאים גם לחולי סכרת .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה