יום שלישי, 4 במרץ 2014

לקנות או לא לקנות ?פוסט 20

20 פוסטים שהיו עד כה בסדרה, במגוון קטגוריות :טיפוח/איפור/לקים וכ'ו .. בהזדמנות זאת אני רוצה לעדכן ,בעוד חודש בערך הבלוג חוגג שנה :]

המוצרים שסיימתי הם :
1.תחליב רחצה של כיף - בריח חלב קוקוס ווניל - בזמן האחרון יש לי חולשה לריח ווניל ,הריח מדהים ,מנקה טוב את העור ומשאיר ריח טוב .
בנוסף האריזה מכילה 750 מ"ל מחירו כ12 ש"ח במבצעים שווה ביותר .

2.אתוש ג'ל מרגיע לעור -אם בוא האביב והקיץ העקיצות מתחילות ,כאחת בעלת "דם מתוק " במיוחד ,אני מוצאת את עצמי מתמרחת כל לילה, במקום קרם גוף בג'ל הזה אני מאוד סובלת מעקיצות .
עוד לא התחיל הקיץ וכבר נעקצתי פעמיים :{ מזל שנישאר לי משנה שעברה ]
עוד משהו שחשוב לי לציין זה שהמוצר לא נוסה על בע"ח .
בנוסף יש תאריך אחרון לשימוש .
בנוסף הוא גם מרגיע את העור אחרי חשיפה לשמש [שחייב לשים מקדם הגנה ] .
הריח שלו קצת אז למי שיש בעיה עם ריחות הייתי ממליצה לנסות אופציה אחרת .
לגבי מחיר אני לא זוכרת כי רכשתי אותו בשנה שעברה.
מוצר חובה בכל בית !!

3.מסקרה של lady care - המסקרה של ליידי קר מגיעה ב10 גוונים ,אני כהרגלי בחרתי את השחור ,המסקרה מעריכה את הריסים ומפרידה .
מבחינת העיצוב של הריסים הייתי מבסוטית ,הצלחתי להסתדר עם מסקרה, שהמברשת שלה גדולה לעומת הריסים הקטנות שלי . אבל אחרי חצי שעה התחלתי להרגיש חוסר נעימות באזור העיניים [יש לציין שניסיתי להשתמש מספר פעמים וכל הזמן התופעה חזרה ] .מחירה 8.9 ש"ח .
וכמובן תמונות של המסקרה על הריסים שלי .




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה