יום שלישי, 11 במרץ 2014

לקנות או לא לקנות ?פוסט 21

שבוע טוב :}
הלו"ז שלי מתחיל להיות מאוד צפוף בזמן האחרון בעקבות בחינות וכל ההכנות לפסח .
אני מנסה למרות הכל למצוא זמן כל פעם כדי לעדכן את הבלוג .

המוצר הראשון הוא :
שמפו סאיוס נגד קשקשים - שמפו שעזר לי לעבור את תופעת הקשקשים אשר תקפה אותי בתקופה לחוצה זו בשלום .
כבר אחרי שני שימושים הבחנתי בהבדל ,פחות קשקשים ,בשימוש קבוע כמעט ולא נישאר לי .
אני משתמשת בו בעיקר בתקופה שמתחיל לי הקשקשים, וחוזרת להשתמש בו פעם בשבוע ,לאחר שהקשקשים נעלמים כדי כדי לשמור על התוצאות ולמנוע .
מבחינת הריח והמרקם -מזכיר מאוד דבק פלסטיק ,היה לי מאוד קשה לשים את זה על השיער ,מקווה שהחברה תשנה את הריח לריח נעים יותר ,המוצר בהחלט מוצלח רק הריח קצת לא נעים .אבל זה לא משהו שמרכך/מסיכה/קרם לא יעזרו .
ברגע ששמים אחר"כ את אחד מהמוצרים שציינתי השיער חוזר להריח נפלא .[אני מעדיפה לשים בקצוות ].
עוד משהו שאני חייבת לציין לטובה אצל המוצר, זה שמצוין בו מאחורה את תאריך התפוגה,מה שלא יצא לי לראות בהרבה מותגים אשר מייצרים את אותו מוצר .[בדר"כ מצוין את מספר החודשים אשמח ניתן להשתמש לאחר מעמד הפתיחה ]
מחיר ל700 מ"ל 33.9 ש"ח

בושם pretty you מבית careline -הבושם שהצליח לשבור שיא אצלי ,בדר"כ בשמים לא נשארים יותר משעתיים,הוא הצליח לשרוד 5 שעות ברציפות,כולל מחמאות שקיבלתי עליו ,עמידות גבוהה יחסית לבושם שהוא אד"ט .
בושם מאוד קייצי ונעים ,לדעתי מתאים יותר לנערות ,ריח חמצמץ בהחלט מוצלח . ניתן לרכוש אותו במבצעים בסביבות השמונים ש"ח .

מי פה אורל בי פרו אספרט  -נרכש בגודל מוקטן של 250 מ"ל במחיר של 11.9 ש"ח .
אחרי שקניתי כבר כמה מי פה שחלק עזרו יותר וחלק פחות.
החלטתי לנסות את המוצר בגודל מוקטן ומאוד הופעתי .
הוא אכן עזר לי לדלקת החניכיים והשאיר תחושה רעננה ונעימה .
מאוד מוצלח ,לדעתי את האריזה הקטנה אפשר לקחת לנסיעות/טיסות .




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה