יום שני, 24 במרץ 2014

לקנות או לא לקנות ?פוסט 24

שבוע טוב :}
הפוסט הזה היה אמור להיכתב ביום שבת ,אבל מאילוצים של למידה לבחינות ,נאלצתי להתמקד בבחינות .
אני מנסה לסיים כמה שיותר מוצרים, עד היום הולדת ואז לקנות מוצרים חדשים :}

 מחזק ציפורניים של chic שנקנה לפני דיי הרבה זמן והתייבש לו , לא השתמשתי בו הרבה זמן כך שאיני זוכרת את התוצאות .לק לבן טיפקס של chic עם שימר כסוף[מספר 237] ,צבע מיוחד אך לוקח לו הרבה זמן להתייבש .ואהוב עליי זה הלק השקוף של red new york ,אני השתמשתי בו גם כבסיס ,לפני ששמתי לק רגיל וגם השתמשתי בו כטופ.
עשה את העבודה והעריך את חיי הלק .

מוצר דומה לשיער שניסיתי של בובספוג היה בעבר בבלוג  ,הפעם זה רק שמפו שמשאיר את השיער מבריק ,נעים ובעל ניחוח נעים למדי . האמת שדיי מצחיק שדווקא שמפו של ילדי,ם גרם לי להתלהב כל כך ,כנראה שבאמת לא כדאי לשפוט לפי האריזה למרות שהיא ממש חמודה .
סבון פנים של גרנייה שעליו כתבתי ,מנקה ומשאיר את הפנים רעננות.
 אך לאיפור עיניים  עמיד נזדקק לחיזוק נוסך של מסיר איפור יעודי לאותו אזור .
קונסילר של חברה בשם pasha שנקנה אי שם בebay ,אז הייתי תמימה, קניתי מוצרים שלא הכי מתאימים לי [לדוג' מיקאפ ופודרה שהיו כהים לי ועכשיו משמשים אותי להצללות ]נרכש גם הקונסילר הזה .
שדיי בהיר לי ,מה שאומר שאם אני שמה אותו, כדי לטשטש כהיות, התוצאה שמתקבלת זה עור אפרפר ולא מחמיא .


זהו להיום שיהיה שבוע טוב ושמח :}

2 תגובות:

  1. הלקים של שיק נחמדים אבל באמת זמן הייבוש שלהם ארוך.
    הסבון הזה של גרנייה ממש נחמד, אני זוכרת שהייתה תקופה שהשתמשתי בו והוא עשה את העבודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת זמן הייבוש שלהם בהחלט מעצבן

      מחק