יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

סיכום שנת 2013

שנה חדשה מגיעה ואיתה התחלות חדשות  ,השנה הזאת הייתה לי מאוד אינטנסיבית כמו מרוץ אחרי הזמן כל כך הרבה להפסיק בכל כך קצת זמן.

בשנה הזאת סוף סוף השגתי מה שרציתי :עשיתי החלקה יפנית [שלא יצא טוב אבל על זה נדבר בפעם אחרת ] ,נחשפתי לטכניקות איפור שונות ומגוונות בעזרת הקבוצה בפיסבוק ובעזרת יו טיוב ,נחשפתי לחברות שלא הכרתי לפני כן [rimmel ועוד ],התחלתי להיות עצמאית אם לפני כן המשפחה היו קונים לי בשמים בחגים היום אני רוכשת אותם לבד  בנוסף כל המוצרים שבבלוג בעיקר איפור ומוצרי טיפוח אני רכשתי מכספי .
ועוד משהו שלא קשור לאיפור למדתי לאפות עוגות טעימות [ובעיקר משמינות ]ולבשל [מה שאני פחות אוהבת ].

 מה אני מאחלת לעצמי ולבלוג  ?
  • קודם כל בריאות כי בלי זה אי אפשר !!
  • לעבור את ה15,000 אלף כניסות לבלוג
  • לכתוב פוסטים מעניינים בתדירות קבוע 
  • לקנות מוצרים של מגוון חברות ובעיקר חברות שעדיין לא ניסיתי
  • לקנות סוף סוף מוצר איפור [עדיין לא החלטתי מה אני יקנה ] של מאק ובובי בראון.
זה פחות או יותר הציפיות שלי לשנה הקרובה .

ואיך אפשר בלי תמונות משנת 2013 
 ככה מתפנקים עם אימא בבוקר בבית
 עוגה שהכנתי
 הלקים של red וjade
 ניסיון ליצור מראה מנוקד


 עוד פינוק עם עוגה שהכנתי
 עוגת לב לשנה מלאה באהבה
 לשם שינוי אני לא הכנתי ,וופל בלגי בקקאו
 ככה אני שומרת על השיער שלי לפני שאני מייבשת אותו
חלק ממש קטן מהלקים שלי 
 ניסיון ליצור משהו מיוחד
 פינוק קטן להירגע [לא אני הכנתי ]
 חלק מהאיפור שלי שאני משתמשת לרוב בו .


*לסיום שני מראות איפור שעשיתי שמאוד אהבתי :}




ועכשיו לשנה החדשה אני מאחלת לכולם שזאת תהייה שנה של בריאות,שגשוג,הצלחה,יצירתיות ,חיוביות והמון רגעים טובים !!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה