יום שישי, 20 בדצמבר 2013

לקנות או לא לקנות? פוסט 8

שבת שלום לכל הקוראות :}

השבוע יצא לי לסיים מספר מוצרים חלק מומלצים יותר וחלק פחות.
חשוב לי לציין שמוצרים שמתאימים לי לא תמיד יהיו מתאימים גם לאחרות ולהפך.
חלק מהמוצרים התחלתי להשתמש בהם ועברתי למוצרים אחרים [כמו הבושם ] ,עשיתי סוג של הפסקה איתם וחזרתי .


 בושם -vaporisateur natural spray eau de toilette
בושם שאיני זוכרת איפה רכשתי אותו בדיוק אך אני בטוחה שזה היה [beutycare/ladycare].
בושם שנרכש תמורת סכום של מתת ל -20 שקלים.
הריח שלו מלא נוכחות ,לימים שבה לך ריח חזק ואפשר לומר קצת "דודתי ".
כ-80% מהזמן השתמשתי בו לבשם את החדר אחרי שניקיתי את הבית כדי שיהיה ריח יותר נעים .
10% מהזמן השתמשתי בו על צעיפים ו 10% מהזמן השתמשתי בו על עצמי [הוא השאיר סימני נוכחות אחרי חצי שעה /שעה ולאחר מכן התנדף] .
בקושי השתמשתי בו על עצמי כי הוא היה לי קצת חזק מידי ורק לעתים רחוקות השתמשתי בו על עצמי.
לא ארכוש אותו שוב מכיוון שאני מחפשת בושם שיחזיק עליי יותר ויש לי מספיק בשמים כרגע.


דאודורנט רון און של careline נושם +   ,active.
דאודורנט של careline הוא פשוט מוצר מוצלח וזאת מכיוון :

  • יש לו ריח נעים
  • מונע ריח של זיעה
  • משאיר תחושה רעננה 
  • לא נוסה על בע"ח
חייבת לציין שרכשתי אותו מכיוון שרציתי לנסות רון און אחר מלבד זה של garnier ולראות את התופעה.
למי שלא קראה את הפוסט מוזמנת לקרוא פה .
להפתעתי ושמחתי גיליתי שהמוצר מצוין ולא עשה לי בעיון כמו הרול און של garnier .
מוצר מצוין שנותן תמורה מעולה והמשיך לרכוש אותו.
מחיר מלא שלו זה 20 ש"ח אך לרוב יש עליו מבצעים.



מסכה לשיער יבש,פגום של syoss 
מסכה משקמת לשיער יבש ,פגום.
 אני מאוד אוהבת את הרעיון שצריך לשים דקה ולשטוף ובניגוד למסכות אחרות לא צריך לחכות 10-15 דקות [במיוחד במזג אוויר של עכשיו הקריר ].
השיער יוצא נעים,עם ברק טבעי ,קל לסירוק ועם ריח מדהים.
אז נכון שהמוצר לא מיועד לשיער שעבר החלקה אבל כפי שכתבתי בפוסט על שגרת הטיפוח שלי  אני משתמשת הרבה במייבש שיער [פן] וכדי  למנוע את זה שהוא התייבש מהחום אני דואגת לו במסיכות ומוצרים לשיער שימרו עליו.
כתבתי על המוצר גם פה .
בסך הכל מסיכה מעולה כמות של 200 מ"ל שזה כמות מכובדת למחיר של 35 ש"ח [מחיר מלא תמיד יש מבצעים].
אני יקנה אותה שוב :}

שעווה קרה למיקרוגל מועשרת בדבש דבורים טהור ובפרופוליס 
אז אומנם בנושא של שעווה עדיין לא נגעתי פה בבלוג וזאת הפעם הראשונה.
הריח שגרתי של שעווה ,מרגישים מאוד את הריח של הדבש .
בעזרת רצועות בד טובות היא מוציאה את השיער ביעילות ומשאירה את העור נעים וחלק .
היה לי קצת אדמומיות אבל זה קורה לי כל פעם אחרי שעווה לאחר שעה ,שעתיים זה נעלם .
זאת הפעם הראשונה שאני מנסה את השעווה של life ואני מרוצה היא עושה את העבודה ובנוסף המוצר לא נוסה על בע"ח.
כמות של 500 גרם נרכש במבצע של 15 ש"ח.


דוגמית של anna lotan -oily skin balm
קרם לחות מסדרת barbados,לפי החברה "פותר בעיות סבוריאה ורגישות של עור שומני.
ברבדוס הנו קרם לחות עדין ודל שומן הנספג בקלות ,המתאים במיוחד לעור מעורב ושמן עם רגישות באזור הt "

עד כאן נשמע קרם לחות שמתאר בדיוק את העור פנים  שלי ואת כל מה שצריך מקרם פנים.
אבל מה ?   במקום לטפל בעור פנים שמן הוא רק עשה לי פצעים במיוחד באזור הסנטר.
התחלתי להשתמש בו והבחנתי בתופעה לאחר יום  וראיתי שככל שאני משתמשת בו הפצעים רק ממשיכים לצאת .
שהפסקתי להשתמש בו לאחר כמה ימים זה התחיל להירגע.
אם יש משהו שאני שמחה זה שבסך הכל ניסיתי את הדוגמית ולא רכשתי מוצר שקרוב ל-100 שקלים ועושה נזק לפנים.
לדעתי זה ממש חבל שהמוצר עשה לי ככה כי בסך הכל הוא נספג מהר ולמחיר שלו הייתי רוצה שהוא ייתן תוצאה קצת יותר חיובית מפצעים חדשים :{





עד כאן להיום,
בשבועיים הבאים לא יעלה פוסט של לקנות או לא לקנות? ,אלה יעלו פוסטים על איפור ,ציפורניים ,טיפוח על מנת לגוון קצת [ועל מנת שאוכל לסיים עוד מוצרים ולגבש דעה עליהם].






2 תגובות:

  1. אני מאוד אהבתי את הדיאודרנטים של קרליין אך לא פחות את של גרנייה במיוחד במבצעים - ממש משתלם
    SYOSS הפתיעו, המוצרים שלהם מוצלחים וגם המחירים

    השבמחק
    תשובות
    1. את שני החברות אני אוהבת יצא לי להיתקל במוצר אחד של גרנייה שלא היה לי טוב [אבל לכל חברה יש מוצרים טובים וכאלה שפחות].
      ואני מאוד אוהבת את החברות האלה הם עושות את העבודה .

      מחק