יום חמישי, 26 בדצמבר 2013

פינת הלק- פוסט 4

אז אחרי מספר צבעים שניסיתי החלטתי לחזור לצבע "הבטוח " שאני מאוד אוהבת .
והוא הצבע האדום ,הנבחר להיום הוא maybelline -colo rama מספר 150.
את הלק ראיתי במבצע בסופר פארם ב11 ש"ח והחלטתי לרכוש מכיוון שאין לי צבע דומה.
שאר האדומים שלי הם כהים יותר ונוסף לזה הצבע מאוד קסם לי מאין אדום תות .



היתרונות :
 הלקים של maybelline  עברו לאריזה יותר משודרגת ויותר יפה בניגוד לאריזה הקודמת שהייתה פחות.
הלק מגיע במיכל שקוף שאפשר לראות בדיוק כמה נישאר ואת הגוון .
כפי שאמרתי הגוון הוא מאין אדום תות /אדום בהיר .
המרקם שלו מאוד קרמי ואטום ו2 שכבות בהחלט מספיקות .
התוצאה שמתקבלת היא לק בגימור מבריק שיוצא מראה של לק ג'ל והוא מגיע עם מברשת צרה ונוחה.
ראיתי גם מספר גוונים מאוד מיוחדים בסדרה.
 

ונעבור לחסרונות של הלק:
תכולה של 7 מ"ל בניגוד ללק ממצוא שנע בין 10 ל 15 מ"ל. 
צריך להמתין הרבה זמן גם ששמים מייבש לק ומחכים חצי שעה !! המראה משתנה [התמונות ששמתי זה ישר שצילמתי אחרי המריחה ] .אך הבחנתי שגם אחרי שחצי שעה שישבתי וחיכיתי שהתייבש עדיין המריחה לא הייתה זהה למריחה הראשונית נוצרו מאין סימנים לא יפים  .
חוץ מזה גם שמתי לב שבשימוש האחרון שעשיתי בו המברשת יצא לגמרי מהפקק[דבר שקרה לי עם לק של chic ].


יש לי עוד לק של maybelline שהוא נישאר עמיד יותר ועם מריחה יותר טובה [בלי הסימנים !! המעצבנים ].
כנראה שזה בעיה בגוון עצמו .
לדעתי הלק מאוד יפה ,האריזה מרשימה אבל הסימנים שמופיעים מאוד הורסים וזה ממש מבאס .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה