יום שישי, 13 בדצמבר 2013

שגרת טיפוח

אתן בטח שואלות את עצמכן איך זה שאני מסיימת מוצרים בתדירות כל כך גבוהה אז החלטתי לשתף אתכן בשגרת הטיפוח שלי .

קודם כל יש את השלב הראשון  של הבוקר  שכולל :משחת שיניים ,מי פה וסבון פנים.

לאחר מכן ,מתחיל לו שלב האיפור  
[98% מהזמן אני יוצאת מהבית עם איפור  לפחות עם הבסיס שכולל קרם פנים שהתחלתי רק לאחרונה להשתמש,מייקאפ ,פודרה,סומק,עפרון שחור,מסקרה ושפתון במידה ויש לי זמן להשקיע אני מוסיפה צלליות /איילנר] .
בדר"כ אני מתאפרת רק בבוקר  אבל שיש אירועים אני מסירה איפור ואז עושה איפור חדש.[ מתאפרת פעמיים באותו יום]

אחרי שהתאפרתי מגיע שלב הבישום +דאודורנט זה קורה  כל בוקר .
מבחינת בישום אני שמה לראשונה בבוקר לפני שאני יוצאת וכאשר אני באה הביתה אם אני צריכה לצאת /לקנות או כל משהו שדורש ממני להיות בקרב אנשים אני מתבשמת לפניי.[ יש פעמים שאני שמה בן 3-5 פעמים ביום בושם] בגלל שאני שמה דיי הרבה אני מעדיפה לקנות בשמים זולים , לוקח לי בן חודש ל3 חודשים לסיים אותם ולרוב הבשמים שתראו בבלוג לא עוברים את ה-100 ש"ח.
גם לגבי דאודורנט כל בוקר ולאחר  כל מקלחת.


אז אחרי שניקיתי פנים /התאפרתי /התבשמתי   יצאתי לעבודה /לימודים אני חוזרת הביתה .

ואז מתחיל שלב המקלחת  שפה יש שני גרסאות .
עד לפני כחודש הייתי חופפת כל יום לאחר נשירה קשה בשיער ובהמלצתה של הספרית שלי הורדתי את כמות החפיפה ל3--5 פעמיים בשבוע [על אף שהיא אמרה לי לחפוף לכל היותר פעמיים בשבוע ,אני פשוט לא מסוגלת להתקלח בלי לחפוף מרגיש לי כמו לא להתקלח כלל].
יש לציין שאני שכבר חודש לאחר שהורדתי את כמות החפיפות והשיער שב להיות בריא והשיער הרבה פחות נושר .

הגרסה הראשונה [בלי חפיפה]-
קודם כל אני מתחילה בהסרת איפור עם סבון פנים [ יש פעמים שאני מורידה איפור קודם עם חלב פנים ואז זה רק כדי לנקות יותר].
סבון גוף.

הגרסה השנייה [עם חפיפה]
מתחילה עם סבון פנים .
אחר כך שמפו  ואז זה לרוב מסיכה לשיער [ יש לי קרקפת שומנית ואני מעדיפה לתת לשיער לחות ולא להכביד עליו גם מרכך וגם מסיכה ] ,אך לעתים אני שמה מרכך במקום מסיכה כדי לגוון.
בזמן שאני שמה מסיכה על השיער אני רוחצת את הגוף.


ואז מגיע הטקס הארוך ביותר השלב שלאחר המקלחת  .
תחילה קרם גוף אני לא מוותרת, אחרי כל מקלחת לא משנה חם /קר במידה ואני ממהרת אני משתמשת בספריי גוף.
דאודורנט אם אני יוצאת אני מוסיפה בושם אם לא אז בלי בושם.

בימים בהם אני חופפת אני דואגת לייבש תמיד את השיער זה הרגל של שנים [בגלל זה אני מעדיפה מסיכה לשיער ,על פני מרכך כדי לצמצם את הנזק לשיער ].
אני קודם מייבשת עד כמה שניתן עם המגבת מסרקת ואז שמה ספריי שיגן על השיער לפני השימוש במייבש שיער [פן]  .

ואז שוב שגרת צחצוח +מי פה .

לגבי מסיכה /פילינג אני עושה בן פעם לפעמיים בשבוע.
בניגוד לזה שבגוף אני מאוד אוהבת בשמים /קרמים לפנים פחות רק השבוע התחלתי להוסיף קרם פנים .
הייתי שמה קרמים לפנים רק בימיים קיציים שזה היה קרם הגנה לפנים מתחת לאיפור.

בעקרון זאת שגרת הטיפוח היום יומית שלי כמו שאתן רואות אני משתמשת בלא מעט מוצרים במהלך היום לכן, אני מסיימת מוצרים בתדירות דיי גבוהה.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה