יום שבת, 14 בדצמבר 2013

לקנות או לא לקנות ? פוסט 7



שבוע טוב  ,


ספלאש פרפיום של ביוטיקייר
ספריי גוף של ביוטיקר בריח מתקתק גרסה זולה יותר לספרי כמו של ויקטוריה סיקרט רק הרבה יותר  זול.
ריח נעים שכיף להתבשם בו במהלך היום .
אני ואימא שלי קונות אותו באופן קבוע אותו ואת הוורוד מחירו עשרה שקלים לכמות של 150 מ"ל.
לקנות :}


 ממתיק על בסיס צמח הסטיוויה 
אומנם לא קשור לאיפור וטיפוח אבל בחרתי להכניס אותו כי לדעתי הוא מוצר טוב .
אני מנסה בזמן האחרון להוריד מתוקים ולעבור לתזונה בריאה יותר.
כתוצאה מכך התחלתי להוסיף לשתייה חמה במקום סוכר את הממתיק הדיאטטי הזה.
יש 100 שקיות בפנים כאשר כל אחת היא 3.5 קלוריות.
יש לו מתיקות עדינה בניגוד לסוכרזית רגילה .
מחירו כ-30 ש"ח ברשתות ובסופרים .


 crema - קרם גוף בניחוח מאסק 
קרם גוף של creama בריח מאסק עדין ונעים.
קיבלתי אותו ליום הולדת בשנה שעברה מחברה.
צריך כמות ממש קטנה כי אחרת לוקח לו זמן להיספג .
הקרם מועשר בוויטמין e ומעודד את התחדשות התאים ,המוצר לא נוסע על בע"ח ומגיע באריזה של 500 מ"ל [אריזה מאוד חסכונית ונוחה].
הוא נשאר אצלי בערך 3 חודשים והשתמשתי בו המון ,לדעתי הוא מאוד חסכוני ויש לו ריח טוב.
מכיוון שלא אני רכשתי אותו אני לא יודעת את מחירו אבל יצא לי לראות אותו בסופר פארם /ניו פארם.


pantene pro v-לחות מוגברת 
רכשתי במבצע בניו פארם בפחות מעשרה שקלים.
הוא מגן על השיער מפני נזקי עיצוב וסירוק ומותיר את השיער נעים ועם ברק .
יש לו ריח נעים והוא מגיע באריזה של 150 מ"ל .
אני משתמשת בו לפני כל שימוש במייבש שיער/מחליק על מנת להגן על השיער.
לדעתי אם אתן רואות אותו במבצע כדי לקנות :}

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה