יום ראשון, 8 בדצמבר 2013

לקנות או לא לקנות ? פוסט 5

שבוע טוב קוראות יקרות :}

אז הבלוג עבר את ה-900 כניסות ואני כל כך מאושרת מחכה כבר לעבור את ה1,000 כניסות :}
אז החלטתי שבכל פעם אני אציג 4 מוצרים כדי שהפוסט לא יהיה מעמיס או כבד מידי  לכן תצטרכו לראות הרבה פוסטים :} [בעזרת השם לפחות 1 לשבוע ]. לגבי הפוסטים של האיפור אשתדל לכתוב בקרוב .

המוצר הראשון :אל סבון family 
זה סבון שאנחנו תמיד קונים בבית לידיים כי: יש לו ריח טוב,הוא מועשר בלחות,מגיע עם משאבה שזה מאוד נוח,כמות של 500 מ"ל ובד"כ הוא מאוד נגיש [ניתן לקנות בסופרים וגם בפראם ].
הוא מגיע במארז של 3 כאלה שכל אחד כמות של 500 מ"ל במארז כמות שמספיקה לדיי הרבה זמן, ניתן לקנות במבצעים במחיר של כ 15 ש"ח.
עושה את העבודה ונמשיך לקנות אותו.



המוצר השני : 48h garnier mineral  invisi cool  freshness-רול און 
קניתי אותו בייחד עם הספרי  במבצע של 2 ב22 ש"ח בסופר פארם כפי שציינתי אך בנוגד לאחיו האהוב  פה מצאתי לא מאט חסרונות :
1.הריח שלו נורא [לא הרחתי את המוצר לפני שקניתי וכנראה שזאת הדרך ללמוד מטעויות כי להבא אני אבדוק].
2.המוצר עשה לי בלוטה בבית השחי .

אני משתמשת לרב בספריי ופחות בדאודורנטים ומשום מה במבצע בחרתי לקחת אותו וזה היה טעות במיוחד שלא הרחתי .
אז למרות הריח החלטתי לתת לו ניסיון ואחרי 3 שימושים נוצרה לי בלוטה בבית השחי דבר שמאוד הבהיל אותי ,כמובן שהפסקתי את השימוש והשארתי אותו בצד מבלי להשתמש בו.
הלכתי לרופאה כי בהתחלה לא ידעתי האם יש קשר למוצר .
בלי שאני יגיד לרופאה כלום היא שאלה אותי עם אני משתמשת ברול און .
עניתי בחיוב והיא אמרה שזה מזה .
אני לא יודעת מה הסיבה שזה עשה את מה שעשה אני  יודעת שהייתי זקוקה למשחה אנטיביוטית למשך 5 ימים.
אני לא ארכוש שוב את המוצר והמשיך לרכוש את הספרי.

*פניתי לחברת garnier וסיפרתי את כל מה שקרה הם אמרו שכנראה אני אלרגית לאחד המוצרים ונתנו לי את הטלפון של השירות לקוחות שלהם .
ושהתקשרתי לחברה הם אמרו שישלחו לי את הספרי .
עדכון :קיבלתי את הספרי היום .


המוצר השלישי :חלב פנים של וואו קוסמטיקס 
את המוצר הזה קניתי מבלי יותר מידי ציפיות כי מה כבר אפשר לצפות ממוצר בעשרה שקלים?
אז זהו שהוא אחד המוצרים שהשתמשתי בהם הכי הרבה להורדת איפור גם באזור העיניים .
הוא לא שורף,צורב כאשר מורידים איפור בעיניים להפך הוא מאוד עדין ומשאיר את העור חלק ,נעים ונקי.
מוצר מעולה שארכוש שוב מחירו עשרה שקלים כפי שציינתי לכמות של 250 מ"ל ++ המוצר לא נוסה על בע"ח שזה המוצר הראשון בפוסט היום שלא נוסה על בע"ח והוא מוכיח שאפשר לייצר מוצר איכותי מבלי להתאכזר בחיות.


המוצר הרביעי: מי פה של listerine 
זה מוצר שהתלבטתי בהתחלה עם לשים אותו או לא והחלטתי שבגלל שזה מוצר כל כך טוב אני ישים :}.
מי פה שמשאירים תחושה רעננה של מנטה עדין בפה .
קניתי בכופת חולים במחיר של כ-35 ש"ח לכמות של 500 מ"ל [הספיק לי לחודשיים בערך].
מוצר שמאוד אהבתי וכן ארכוש שוב [הוורוד החדש דיי קורץ לי נראה לי שאנסה אותו בקרוב }.




עד כאן להיום שיהיה שבוע מבורך בננות :}
אשמח לדעת את דעתכם לגבי המוצרים ואם יש לכן רעיונות לפוסטים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה