יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

לקנות או לא לקנות ?פוסט 6

איזה כיף סוף סוף חורף לשבת עם תה,סחלב ,מעילים ,מגפיים ,צעיפים כמה שאני אוהבת חורף :}

אני לא מאמינה שזה כבר פוסט שישי שלי בכזה קצת זמן אני בהלם מעצמי שאני מסיימת מוצרים כל כך מהר [רק קונה וכבר מחכה שייגמר כדי לקנות חדש חח מכורה ].
הפעם הכנסתי גם בישום,מייקאפ שסיימתי,שמפו מעולה נגד   קשקשים ודוגמיות תהינו :}
*חלב מהמוצרים הופיע בפוסט המוצרים שעשו לי את חודש נובמבר 


המוצר הראשון :שמפו Clear DRY SCALP RELIEF
מקל על תחושת היובש בקרקפת מהחפיפה הראשונה -זה הסוג שאני רכשתי.
השתמשתי בעבר בצהוב שהוא מטפל בקרקפת שומנית ,הפעם בחרתי לנסות את השמפו הזה כדי לגוון.
תמיד בתקופות מעבר השיער שלי מתמלא בקשקשים ואז מתחיל להיות מעצבן בגלל שאני מנסה הרבה סוגי מוצרים לשיער ולרוב הם מייבשים או שהם עושים לי גירוי בשיער .
כמו שאמרתי קניתי בעבר שמפו אחר מהסדרה רק סוג אחר [הצהוב] שמאוד עזר.
גם זה לאחר 2 שימושים כבר הרגשתי הקלה גם במראה שסוף סוף הנקודות הלבנות והמכוערות האלה נעלמו וגם בתחושה הזאת שהשיער נקי יותר ונעים יותר.
אני מרוצה וארכוש שוב ממליצה בחום :}
אחרי שחפפתי עם השמפו הזה השתמשתי במסיכה לשיער של syoss הנחתי אותה על השיער אבל לא בקרקפת .
השמפו מייבש תשיער לכן העדפתי להוסיף מסיכה במקום מרכך .

כמות של 400 מ"ל מחירו במבצעים בין 10-14 ש"ח כמו שאמרתי מומלץ.
[סורי שצילמתי את גב האריזה פשוט התמונה השנייה יצאה לא איכותית ]

המוצר השני :מייק אפ משאבה pro beauty 
גם הוא הופיע במוצרים שעשו לי את חודש נובמבר,מייקאפ שרכשתי בחנות בשם "הלנה " בחולון ,ניתן להשיג אותו במגוון חנויות איפור כמו :בלה/לוקה וכ"ו .
מייקאפ שמחזיק את ה 8 שעות ,נותן מראה מאט אני אישית מאוד אוהבת אותו וזנחתי את המיקאפים הממותגים שלי בשבילו[ רימל/סופט טאצ/איל מקיאג'].
הכיסוי שלו בינוני ומסתיר מה שצריך ונותן מראה של עור חלב ואחיד .
מאוד אהבתי ויש סיכוי שארכוש שוב [אחרי שאסיים את כל מה שיש לי ].
רכשתי אותו במחיר בדיחה של 25 ש"ח לכמות ענקית של 40 מ"ל .
ממליצה לפחות לנסות ,לדעתי יתאים מאוד לבנות שמתחילות להתאפר .
*יש לציין שכאשר התאפרתי איתו הייתי במקומות סגורים לא בשמש או שהלכתי הרבה לכן אני לא יודעת אם לקיץ הוא יתאים.


המוצר השלישי :בושם tommy hilfiger loud 
טוב אז אני חושבת שזה לבינתיים המוצר הכי יקר שהיה בבלוג עד עכשיו.
את הבושם רכשתי במבצע בסופר פארם ב99 ש"ח לכמות של 75 מ"ל במקום 330 ש"ח.
אהבתי את האריזה שלו ואת הריח משהו קצת רוקנרול עם נוכחות אך בכל זאת עדין.
בשמים בדר"כ לא נשארים עליי הרבה זמן וכך גם הוא התנדף דיי מהר [כמובן שאלתי אנשים ]אחרי שעתיים הוא נעלם כבר.
העיצוב שלו מיוחד ,הריח מאוד צעיר מתאים לנערות.
אבל שמתי לב שככל שהוא התקרב לסוף [הלך להיגמר ]כך הריח השתנה והיה פחות טוב ושונה מהריח הראשוני שלו.
זה עדיין לא קרה לי באף בושם [וסיימתי דיי הרבה].
אני לא חושבת שארכוש אותו שוב גם היא הוא לא עמיד עליי וגם מהסיבה השנייה שהריח לא נישאר תואם ומשתנה.



המוצר הרביעי :בושם romance da paris 
אותו ראיתי בביוטייקר בדרך לקופה התזתי על היד ולאחר סיבוב בקניון נישאר עדיין הריח .
ריח מתוק וכובש שקיבלתי עליו הרבה מחמאות .
מחירו פחות מ20 שקלים לכמות של 100 מ"ל והוא היה עליי יותר עמיד מהבושם loud .
כבר הספקתי לקנות עוד כמה בשמים בביוטייקר שהתברר שיש להם ריחות מוכרים לבשמים מפורסמים .
אני לא יודעת לגבי העמידות של השאר אבל את זה מאוד אהבתי לדעתי מתאים לערב ,יציאות מומלץ!


דוגמית של hlavin 
קיבלתי אותה ועוד כמה דוגמיות של קרמי גוף של החברה במארז שאחותי קנתה לי.
הדוגמית הספיקה לי לפעם אחת .
הריח מהמם של וורדים מאוד נעים,נריח נישאר ,נספג מהר .
פלוס הכי גדול שלו שהוא לא מנוסה על בע"ח .
[אני מנסה לסיים את המוצרים שיש לי ולהתחיל לקנות מוצרים אשר לא נוסו על בע"ח ].
אני אנסה את שאר הדוגמיות שקיבלתי וארכוש את זה שנראה לי הכי טוב.


דוגמית של gaya
קיבלתי אותה מהדיילת של המותג בקניון הזהב.
לדעתי זה רעיון נחמד למותג חדש כדי שאנשים יוכלו לנסות ולהתרשם .
הדוגמית שקיבלתי היא של חלב פנים.
מרקם עדין על בסיס מים,עשיר במינרלים בוויטמינים .
מנקה את האיפור מהפנים בצורה טובה ,משאיר תחושה של עור חלק ,נקי .
מחירו 124 ש"ח עבור כמות של 250 מ"ל .
המחיר לטעמיי דיי יקר בשביל חלב פנים שאני מסיימת תוך חודש /חודשיים אך למי שמעוניינת כדי לנסות את הדוגמית ולהתרשם .


עד כאן להיום :} 
המשך שבוע חורפי במיוחד 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה