יום ראשון, 5 בינואר 2014

לקנות או לא לקנות ? פוסט 10

שבוע טוב  לפתוח את השבוע עם הפוסט העשירי בסדרה  :}

הוואי -קרם רחצה מזון מלכות וסחלבים 
מלבד זה שיש לסבון ריח מדהים הוא מכיל 33% קרם לחות שמעניק לעור רכות ,השתמשתי בו לגוף אבל החלפתי לפעמים בנו לבין הסבון של life .לדעתי אם היה להוואי בסדרה גם קרם לגוף בניחוח זהה בטוח הייתי קונה ,הסבון משאיר את העור עם ריח נעים של דבש   ועור חלק .
אריזה של 750 מ"ל עולה כ 15 ש"ח.


life תחליב רחצה בניחוח דבש -פרחי בר 
קניתי אותו אי שם בראש השנה שיצא מהדורה מיוחדת של life עם חלב ודבש .
בכלל אני מאוד אוהבת את זה שlife מגוונים ומוצאים מוצרים חדשים כל הזמן ומשפרים את האריזות במגוון עיצובים נחמדים .
הפעם הסבון מגיע באריזה עם משאבה בגודל של 1 ליטר שזה המון .
שמתי אחד מהסבונים ליד הכיור של הידיים ואחד במקלחת ומידי פעם שיניתי תסדר לגוון.
גם פה יש ריח של דבש העור נישאר נעים ומריח טוב.
בעל ph 5.5 התואם את חומציות העור הטבעית .
האריזה שלו נראית יוקרתית יחסית למחיר שלו לדעתי כמו שכבר כתבתי חבל שלא קניתי עוד.




toots -kiss me קרם ידיים וגוף של beautycare  
כמו כל פעם גם הפעם אני חייבת להכניס מוצר אחד של ביוטיקייר ,הפעם האריזה הוורודה היא שאת שמשכה אותי ,בדרך כלל הקרמים לגוף מגיעים באריזה לבנה או אריזה פחות  צבעונית מזאת ולכן,כנראה האריזה הזאת משכה את תשומת הלב שלי .
בהתחלה חשבתי שזה רק קרם ידיים וככה השתמשתי בו הריח של מאסק הנעים שיצא ממנו וזה שהוא נספג מהר גרם לי להשתמש בו גם לגוף .רק לאחר שהסתיימה לה האריזה הבחנתי שהוא מיועד לגוף גם ,חייבת לציין שיש לו ריח ממש טוב וכמות של 120 מ"ל תעלה לכן רק 5 ש"ח ! בנוסף המוצר לא נוסה על בע"ח .


מי פה של orbitol -triple action  
גם פה קניתי את המוצר בגלל הצבעים היפים  מכיוון ששלי ריק הבאתי קישור לתמונה שבה רואים את המוצר שהוא מלא .
בתמונה ניתן לראות את השילוב של הצבעים שמשתלב כל כך יפה .
בנוסף ,במוצר יש את שטיפת הפה המשולשת שכוללת :הסרת פלאק,מונעת ריח רכ מהפה,מגינה על השיניים והחניכיים .
אומנם הוא בטעם מנטה אך פחות מרעננת מזו של listerine  וגם פה המוצר לא נוסה על בע"ח.
לקראת הסוף של המוצר הוא התחיל לאבד מאפקט הרענון שלו שהיה בהתחלה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה