יום שלישי, 21 בינואר 2014

חורף חמים ומפנק

אז אומנם בחורף מזג האוויר קריר ובמיוחד בלילות ואחרי ימים עמוסים במיוחד כל מה שבא לי זה לבוא הביתה ולהתפנק לי עם כוס תה טובה לאחרונה התחלתי לקנות תה של מגוון חברות וטעמים ופוסט על זה יגיע בהמשך .
כרגע התה שבשימוש אצלי זה tea masters  of fondon ,חבילה שמגיעה עם 10 שקיות תה באריזה מעוצבת של סנטה קלאוס בעל ארומה מעט מרה ולכן דרוש פה סוכר או ממתיק לפחות מבחינתי ,האריזה מגניבה עם התמונות זה רעיון נחמד ובכללי נחמד שיש אריזות קטנות שאפשר לשים בתיק לעבודה או ללימודים .
[התה נרכש בחנות בשם שוויצריה הקטנה בחולון].




חוץ מתה בחורף יש גם את הסחלב שהוא הקינוח החורפי המועדף עליי של kahan's -תערובת אינסטנט להכנת משקה סחלב [פרווה ],מכיל 3 מנות אישיות  שכל אחת 32 גרם ,נקנה במחיר של 7.5 ש"ח .
ההוראות מאוד פשוטות וקלות להכנה :
1.מרוקנים את תכולת השקית לכוס .
2.ממלאים את הכוס במים רותחים או חלב רותח [אני מעדיפה חלב ].תוך כדי בחישה עד להמסה מלאה .
3.להוסיף פתיתי קוקוס קינמון ואגוזים ולהתפנק :}





אז אחרי שהתפנקו בקינוח חורפי או תה חם מגיע גם לגוף שלנו להתפנק ולדעתי יש מוצר אחד שיש לו שני תפקידים חשובים לפינוק ולהורדת לחץ של יום עמוס וזה המלח אמבט ,גם אותו קיבלתי באחד הסטים של garden oasis בריח מלון .
מצאתי לו 2 תפקידים מועילים :
1. בתור מלח אמבט תפקידו המקורי ,לשים באמבט ולהתפנק מהריח .
2.לכאבי גב -לקחת את התכולה שיש באריזה לשים בתוך גרב ,כן כן גרב לסגור טוב ולחמם במקרו למשך כדקה .לעטוף במגבת על מנת שלא תהיינה קביעה ולשים על האזור הכואב כתחליף לכרית חימום . זה עוזר לי באותו צורה ומקל על הכאב .
תכולה 100 גרם וכפי שציינתי הוא חלק מסט .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה