יום ראשון, 19 בינואר 2014

לקנות או לא לקנות ? פוסט 12

שבוע טוב :}
הפעם המוצרים שסיימתי הם די בסיסים  ומוצרים שאני משתמשת בתדירות גבוהה .

המוצר הראשון  הוא בושם של beautycare -madonna 
הבושם כבר הוזכר בבלוג  ומסתבר שלוקח לי בין חודש לחודש וחצי לסיים בושם בגודל של 50 מ"ל .
כפי שציינתי הבושם מתקתק ונעים .
האריזה שקופה ככה שאפשר לראות כמה נשאר במיכל .
השארתי את האריזה על מנת שתוכלו לזהות אותו בחנות וגם כי לצערי ברגע שנגמר לי הבושם זרקתי אותו ושחכתי להשאיר [ניתן לראות תמונה שלו בקישור ששמתי למעלה ].בסך הכל בושם בעל ריח טוב אך אני לא חושבת שארכוש שוב כי אני מחפשת בשמים עמידים יותר.



Garden oasis סבון גוף בריח ווניל 

סט שאח שלי קנה לי שמכיל [סבון גוף/קרם גוף/פלינג גוף וספוג ליפה ] לבינתיים רק הסבון גוף היה בשימוש ונגמר .
ריח של ווניל נעים ,אריזה שקופה שניתן לראות כמה נישאר במיכל .
הריח ממש טוב והכמות היא של 310 מ"ל עד כאן הכל טוב ואם האריזה הייתה אם משאבה זה היה יותר טוב כי קשה לשלוט בחומר ולפעמים יוצאת כמות גדולה .
עד היום קניתי וקנו לי מספר מארזים של החברה ,יש מגוון ניחוחות ובמחירים נוחים שנעים בין 40 ל 80 ש"ח [ממה שיצא לי לראות ].ראיתי את הסטים בחנויות כל בו ,סופר פארם ,משביר ,ניו ופארם וכ'ו .
מארזים עם מוצרים שכיף להתפנק ונוח לקחת לנסיעות .

garnier  MINERAL DEODORANT
עוד דאודורנט שרכשתי של גרנייה ע"פ החברה "עמיד ל48 שעות וללא אלכוהול [יתרון ] ,מתאים לשימוש בתנאי חום ,ספורט ומתח " .
בפועל הביצוע הרבה יותר טוב מהקודם שניסיתי  אך הריח של careline היה הרבה יותר טוב .
מחיר מלא שלו זה 25 ש"ח ויש עליו לרוב מבצעים ,הוא משאיר סימנים לבנים דבר שאיכשהו נסבל בחורף אבל לקיץ זה ממש לא יתאים .לכן אני לא חושבת שארכוש אותו שוב .

bautycare splush perfume בריח blue demon 
המוצר שהכי היה לי קשה לסיים ולקח לי הרבה זמן לסיים אותו בניגוד לשאר הריחות שניסיתי של החברה [האדום  והוורוד ] .
מכיוון שפה הריח יותר טרופי ,קצת חמצמץ ובדר"כ אני טיפוח של ריחות מתוקים ויצא שלקח לי לסיים אותו הרבה זמן ממועד תחילת השימוש בו .
אני אהבתי יותר את הריחות המתוקים בסדרה שהם הוורוד והאדום .

עד כאן להיום שיהיה שבוע טוב :}


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה