יום שלישי, 28 בינואר 2014

לקנות או לא לקנות ?פוסט 14

הפעם הפוסט יצא עם דיי הרבה מוצרים מגוונים מקווה שתהינו .


הוואי תחליב רחצה שמני הזנה - מגנוליה ופרוטאין משי –תחליב זה הוא חלק מסדרת שמני ההזנה המסייעים בטיפוח הגוף ,מגן מפני מזג האוויר והיובש הנגרם מהם ריח מאוד עדין ופרחוני .הוסיפו למוצר 33% לחות כך שמי שרוצה יכולה לוותר על קרם לחות .הריח שלו יחסית לשאר הריחות שניסיתי של הוואי הכי פחות דומיננטי שזה אצלי יתרון ואמשיך לרכושו .





הוואי ג'ל רחצה שמנים מטפחים –פריחת טהרי גרדיניה -3 שמנים בעלי סגולות והם :שמן מרוקאי שמזין את העור ,שמן המרולה ושמן שקדים .
גם פה יש ריח שהוא מאוד נעים ,העור נישאר חלק ונקי.
יש עוד ריח בסדרה וזה הווניל שאותו אני רוצה לרכוש




 בושם baeutycare –paradise  18 מ"ל 9 ₪ -בושם שמוגדר כפרחוני –מתקתק –פירותי , העיצוב שלו יפיפה בצבע וורוד ובעל פקק זהב בצורת פרח ,הריח שלו יתאים למי שאוהבת ריחות מתוקים ופרחוניים ,ריחו מזכיר את הריח של בריטני פנטזי .
מאוד נוח לשים בתיק בגלל שהוא קטן   והוא לא תופס הרבה מקום .
ע"פ החברה : ניחוח קסום המשלב ליצ'י אדום, חבוש זהוב, קיוי, עלי כותרת של פרח היסמין, מוסק, שורש פרחי איריס, חובק בתוכו גם גוון של עוגת "קאפ-קייק", ומשב של יער חושני. השילוב הייחודי מריח פירותי בהתזה ראשונה ולאחר מכן מתפתח לניחוח עוגתי משהו - המזכיר גם שוקולד לבן עם גוון פרחוני קליל ביותר."
[כתבתי עליו בעבר ] 

קרם גוף beautycare –musk oil -   -תחליב גוף עם שמן זית ,גליצרין ותמצית לימון.בעל ריח מאסק עדין ויוקרתי ,לוקח לו קצת זמן להיספג כנראה בגלל השמן זית שיש בו ,ולכן צריך לשים  כמות קטנה .
נישאר בעל ריח נעים וחלק ,גם האריזה שלו מאוד נוחה ומגיעה עם משאבה שניתן להבריג ולנצל את כל החומר .בנוסף העיצוב של הקרם ניראה יוקרתי עם ההדפס של השחור שלדעתי מאוד מגניב ומוסיף.
 מחירו 8.9 לכמות של 250 מ"ל.

מגבונים להסרת איפור beautycare אומנם אני רגילה להסיר איפור עם סבון פנים וחלב פנים אבל החלטתי לתת למוצר הזדמנות .המגובנים מיועדים להסרת איפור מהפנים והעיניים .מהפנים הם הורידו את שאריות האיפור שלא ירדו עם הסבון פנים בקלות ,אך כאשר התקרבתי איתם לעזור העיניים הרגשתי צריבה ואי נעימות ואיפור עמיד במיוחד היה קשה להסיר לגמרי ,דבר שלדעתי לא צריך לקרות כי הרי הם מיועדים לאזור העיניים ,האריזה מכילה 30 יחידות של מגבונים במחיר של 5 שקלים מחיר של [כוס קפה ] לדעתי אני ארכוש אותם שוב ואמשיך להשתמש בהם רק לאזור הפנים מבלי להתקרב לעיניים ששם אשתמש במוצר אחר הוא שימוש שמצאתי לו זה  להורדת סווטצים מהיד .לדברי החברה " תחושת הצריבה נגרמה כתוצאה מהמסת הלכלוך וחדירתו לעין" ,מכיוון שאיני משתמשת בתדירות קבוע במגבונים להסרת איפור אני צריכה לבדוק עוד סוג כדי לבדוק את העניין .

מסקרה Maybelline one by one רכשתי אותו בזמן צמוד למסקרה colo ssal  המסקרה האהובה עליי ,על פי החברה " מסקרה ONE BY ONE היא מסקרה שנועדה לעבות ולהפריד את הריסים ליצירת מראה מדויק. היא בעלת מברשת פטנט בעלת 300 סיבים והיא מכילה ויטמין c + תמצית פירות להעשרת הריסים. מחירה לפני ההנחות ברשתות השונות הוא 117 ש"ח,
כנראה שעשיתי טעות ופתחתי גם אותה למרות שהשמשתי במסקרה השנייה ופחות בזאת. כי חוץ מלהפריד את הריסים בצורה טובה היא לא עשתה שום דבר  ואני רציתי מסקרה שתדגיש ותיתן מראה דרמטי לריסים הקטנות שלי ,ולכן השתמשתי בה בשילוב המסקרה colo ssal  שאגב הרבה יותר מוצלחת . אבל השילוב הזה היה רק שהיה לי זמן להשקיע לכן יצא שהשתמשתי במסקרה השנייה יותר וחזרתי אליה רק שcolo ssal נגמרה .
וכנראה שהגיע גם זמנה והיא החלה להראות סימני התיישנות המלווים בריח ומרקם יבש .
לדעתי המסקרה הזאת מתאימה למי שיש לה כבר ריסים ורוצה רק להפריד אותם ,למי שיש ריסים קטנות עדיף לה להתרחק ולדלג עליה .


.neo medrol –" התכשיר משמש לטיפול מקומי בפצעי בגרות (אקנה). התכשיר מכיל ארבעה מרכיבים: נאומיצין סולפאט: אנטיביוטיקה שנועדה לטיפול בזיהום חידקי. מתילפרדניזולון: קורטיקוסטרואיד בעל פעילות אנטי-דלקתית. אלומינים כלורוהידראט: פועל כאסטריגנטי (מכווץ ".
מתאים לאקנה ברמה קלה ,נרכש בהמלצה של רופא עור .[צריך  מרשם ]

  .  דוגמית למסכה מכווצת שקיבלתי ,היא הספיקה לי רק לפעם אחת . -Fresh Look Astringent Mask
המסכה מזכירה לי מסכת בוץ של ים המלח שניסיתי בעבר כי יש להם את אותו צבע וריח וישר שחיפשתי מידע גיליתי שאכן היא מכילה בוץ מים המלח .
שמים עשר דקות על הפנים ושוטפים ,העור נישאר אחר כך נעים ונושם מרגיש כאילו הנקבוביות נושמות .[מחיר מלא 150 ש"ח עבור 60 מ"ל]


דוגמית אקניל –תרחיף פנים טיפולי- "תרחיץ פנים טיפולי נטול שומן לניקוי עמוק ולהסרת עודף שומנים .מתאים במיוחד לעור נעורים ועור שמן ובעייתי  ".
גם את הדוגמית הזאת קיבלתי שרכשתי מוצר לפנים בבית מרקחת פרטי ,הרוקחת המליצה לי עליו ונתנה לי את הדוגמית לנסות .
בהתחלה המרקם היה לי קצת מזור,צבע לבן מוס כזה שעדיין לא נתקלתי בסבונים מהסוג הזה . אבל נתתי לו הזדמנות והופתעתי שהוא אכן מאוד מוצלח ,הסיר את האיפור בצורה יעילה וניקה את הפנים .
מה שכן הבחנתי זה שהוא קצת מיבש את העור ולכן צריך לשים לחות אחריו .[תכולתו 150 מ"ל ומחירו בן 50 ל-60 ש"ח  אני ראיתי בבתי מרקחת פרטיים ושל כופת חולים ].
ניתן לקרוא עוד עליו בבלוג ריסים ורסיסים.




אז עוד מוצרים  נגמרו...
האם ניסיתם את המוצרים ?

2 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת את התרחיצים של הוואי, ריחות מעולים.
    האם הבושם בבקבוק פלסטיק?

    השבמחק
  2. גם אני מאוד אוהבת את הסבונים של הוואי יש מגוון ריחות ,האריזה אינה פלסטיק

    השבמחק