יום רביעי, 1 בינואר 2014

איפור מעושן למתחילות

מכירות את זה שאין לכם מספיק זמן כדי להתעסק עם מבחר צלליות  ולעבוד על טשטושים  זה מה שקורה לי רוב הזמן בבוקר .

בדר"כ אני מאוד טיפוס של צבעים ניטרליים [חום,ניוד ,לבן ,שמנת ] אך להתאפר כל יום אותו דבר זה די משעמם אותי ובא לי לגוון קצת לפעמים.[בקרוב גם פוסטים על איפור לא שגרתי ] .

לדעתי המראה שיצרתי הוא מראה קליל ,פשוט ושניתן לעשות אותו בקלות .
[חשוב לי לציין שעשיתי אותו עם מוצרים בסיסיים מאוד ומי שרוצה עמידות גבוה יותר רשמתי תחליף  למוצר אחר שיש ברשותי].
ניסיתי את הסגנון הזה פעמיים ומאוד אהבתי ,מראה חורפי שהולך טוב עם אודם ניוד או בורדו .


בתור בסיס השתמשתי בצללית קרם מספר 05 של beautycare  [גוון שמנת ] ,הצללית בעלת צבע שמנת ונותנת מראה קטיפתי סאטני .המרקם חלק .
זאת הצללית קרם הראשונה שניסיתי קניתי של beautycare כי רציתי לראות אם אני מסתדרת בכלל עם צלליות מהסוג הזה .מאז נוספו עוד כמה של  maybelline ו loreal  שאותם תראו בפוסטים אחרים.
התחליף שמצאתי לצללית ממה שברשותי זה של  maybelline-infine white  אמנם היא לבנה ולא שמנת אבל כמו שרואים חוץ מ c פנימי כמעט ולא רואים את הצללית אז שכל אחת תנסה לדעתי זה ילך עם שני האופציות ,את הצללית קרם מרחתי בעזרת האצבע.
אחר"כ לקחתי עפרון שחור של mycosmetics סלחו לי אבל כמו שאתם רואים הוא בשלבי סיום והמספר שלו נמחק הצבע שלו אינו שחור פחם אלה שחור יחסית בהיר שמטשטש בקלות גם אותו טשטשתי בעזרת האצבע מי שרוצה יכולה לטשטש עם מברשת לטשטוש  .
קו עדין עם איילנר אני השתמשתי בbeautycare שחור מי שרוצה יכולה לעשות איילנר יותר דומיננטי וגדול יכולה אני בחרתי ללכת על מראה יחסית עדין ,האיילנר הזה הוא שחור והמברשת מאוד נוחה .
לעבור בc  פנימי עם הצללית קרם ,,תחמתי את קו המים בעזרת העיפרון השחור והוספתי מהאיילנר קו ממש עדין בקו עדין שישדרג את המראה .

אני השתמשתי במסקרה של maybelline  -the colo ssal .

לשפתיים אני חושבת שמתאים ללכת עם צבעים כמו ניוד או בורדו .

מקווה שאהבתם :} 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה