יום שישי, 10 בינואר 2014

לקנות או לא לקנות ? פוסט 11

שבת שלום :}

בזמן האחרון יצא לי לסיים הרבה מוצרים ויחסית גם כמה מוצרי איפור שזה הישג עבורי אני מנסה לסיים מוצרים שברשותי ולפנות מקום למוצרים חדשים .
[חלק מהמוצרים הופיעו בבלוג כבר]


תרחיץ פנים נטול שומן של life 
הופיע כבר מספר פעמים בבלוג [פה  ופה ] סבון שמנקה את הפנים ,משאיר תחושה רעננה ונעימה מכיל וויטמינים כמו :a/e/c/b5  כמות של 150 מ"ל עלתה במבצע של 10 ש"ח  לקנות !

איילנר של beautycare 
איילנר שגם הופיע מספר פעמים בבלוג ,מברשת נוחה שניתן ליצור איתה קו דק ,זה איילנר שני שלי כבר שאני מסיימת של ביוטיקייר .
העמידות שלו שרדה יפה מעל צללית קרם . [ניתן לראות מראה שיצאתי איתו פה ] ממליצה לקנות ! בהחלט אחד מהמוצרים המובילים של ביוטיקייר .



מסקרה the colo ssal -maybelline 
המוצר שהכי מבאס אותי שנגמר בגלל שבדר"כ באיפור אני פותחת 2 איילנרים ו2 מסקרות כדי שהמרקם לא יתייבש ופה המוצר נגמר עוד לפני שהיה לו זמן להתייבש ,4 חודשים שהמסקרה הזאת שירתה אותי בצורה יפה ,זאת הפעם הראשונה שניסיתי מסקרה של maybelline  ומיד ידעתי שאני חייבת לנסות עוד ורכשתי את one by one .
בגלל שיש לי ריסים ועיניים יחסית קטנות צריך לעבוד מאוד מסבלנות עם מסקרה ולכן בנות שאין להן זמן להשקיע קחו את זה לצומת לבכם  אבל התוצאה יפה ,הריסים מופרדות ,מודגשות ובעלות מראה דרמטי .
גם היא הופיעה די הרבה בבלוג[פה ,פה ופה]   .
כבר קיבלתי הרבה מחמאות  סיבה נוספת שארכוש את המסקרה הזאת שוב. לקנות !



אחרון חביב זה לק של life 
שמספרו נמחק  ,את הלק הזה אימא שלי בחרה לי ואם זה היה תלוי בה כל הלקים שלי היו בסגנון הזה הוא גם נרכש במבצע של 10 ש"ח .
לק לבן אך לא טיפקסי משהו קרמי עם שימר זהוב ,הגימור שלו אינו אטום ניסיתי להוציא כמה שאפשר אבל הכמות שנשארה בקושי הספיקה ל2 שכבות .
לדעתי הוא מתאים לימים שבה לנו להירגע מצבעוניות החזיק יפה יומיים .
אני לא חושבת שארכוש שוב יש לי מספיק לקים כרגע וכמו ששמתם לב אני אוהבת לגוון .


ועוד 2 תמונות של איפור שעשיתי עם האיילנר והמסקרה שפרסמתי פה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה