יום שני, 6 בינואר 2014

התחדשויות

אין כמו להתחיל את השנה עם קניות להתחיל את השנה החדשה במוצרים חדשים .

כמו שראיתם בבלוג אני מסיימת מוצרים בתדירות דיי גבוהה ,לכן אני גם קונה הרבה ,אני כל הזמן אוהבת לגוון לנסות דברים חדשים במיוחד עם כל המבצעים שהיו בזמן האחרון ,כל המוצרים עדיין לא נוסו וסקירה מורחבת תבוא בהמשך .

שיער :
"loreal -elnett "collection  - על שגרת הטיפוח שלי כבר כתבתי ,אני משתמשת בעיקר בספריי שמגן על השיער לפני פן ולפעמים גם בטיפות סיליקון ,בזמן האחרון בא לי לנסות תסרוקות אחרות ולפעמים לעשות קוקו מתוח ושהשיער יעמוד כמו שצריך לכן,רכשתי את הספרי לשיער הזה שהוא חזק במיוחד ,בלבד האריזה המגניבה של הזהב והוורוד שהרשים במיוחד על פי האריזה "קיבוע וייצוג השיער ושמירה על מראה טבעי ,התסרוקת נשמרה יציבה מבלי לאבד את התחושה הטבעית ,מגן על השיער מפני הלחות החיצונית " .אריזה של 300 מ"ל למחיר של  46 ש"ח .


טיפוח הגוף :
כיף - קרם גוף חלב קוקוס ווניל -רק מלהריח אותו מהאריזה התמכרתי ריח ווניל עדין אך לא מתוק מידי בזכות השילוב עם הקוקוס נוצר ריח נעים ,"מועשר בוויטמין b5 מזין את העור בלחות ומעניק לו מראה בריא וגמישות ". אריזה של 200 מ"ל במחיר של 16 ש"ח נרכש במבצע במשביר של 1+1  ויש עוד כמה ריחות .

crema -"קרם ידיים מזין לעור יבש מועשר בוויטמין e מעניק לחות ומגן מפני יובש וסדקים ,פגעי מזג אוויר וחומרי ניקוי ".מבושם בניחוח עדין . גם הוא נקנה במבצע של 1+1 במחיר של 16 ש"ח. לכמות של 100 מ"ל.

dr.fischer -
קרם ידיים טיפולי לעור יבש במיוחד,סדוק ומחוספס לטיפול אינטנסיבי והקלה מידית  מועשר באלוורה וחלב שקדים ".רכשתי אותו בכופת חולים ואיני זוכרת את מחירו .מבדיקה באינטרנט נמצא שהוא עולה 50 ש"ח ל 100 מ"ל .כדאי לבדוק במבצעים .

ניקוי פנים :
תרחיץ נוזלי- לעור יבש ואדמומי של kamedis "ללא פרבנים ,ללא sls ,ללא בושם [מוצרים עם בושם מייבשים עור שמן לכן זה טוב שאין את המרכיב הזה פה ],תרחיץ עדין בעל לחות מוגברת ,מרגיע ומרכך את העור ".
לכבוד חודש ינואר חברת "קמדיס " עשו מבצע של 40% על כל מוצרי החברה ,ניתן להשיג בבתי טבע ,בתי מרקחת פרטיים , סופר פארם, ניו פארם, שופרסל, אורגניק מרקט, קאסטל ועדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, בתי המרקחת של מכבי.
מוצרי קמדיס כוללים ארבע סדרות שונות, המציעות פתרון למצבי עור בעיתיים, עור רגיש ומגורה,  ובכללם תופעות עור כדוגמת אטופיק דרמטיטיס, אורטיקריה, אקזמה, סבוריאה דרמטיטיס, פסוריאזיס אקנה ועוד.

לקים :
חלק רציתי לחדש בגלל החורף וחלק זה גוונים שמאוד רציתי כבר הרבה זמן .
careline -  388  - צבע מנטה עם שימר כסוף  הוא מהצבעים שהרבה זמן רציתי .מחיר מלא 45 ש"ח נרכש במבצע של 13 ש"ח 
careline 374 - וורוד פוקסיה ,האמת שיש לי עוד לק ממש דומה שבשלבי סיום של chic אז קניתי אותו שיהיה לי,אני מאוד אוהבת את בצבע הזה שבה לי לק מיוחד ולא צבעוני מידי .מחיר מלא 45 ש"ח נרכש במבצע של 13 ש"ח .
bourjois paris-i seeconde gloss - לק לציפורניים במרקם ג'ל צבע סגול בהיר ,האריזה שלו מיוחדת ומעניין אותי לראות איך התוצאה תהיה .
wow 310 - הרבה זמן חיפשתי לק אפור שהוא לא מאט ולא שימר ומצאתי אותו בחנות של וואו מחיר ללק 8 ש"ח ויש מבחר מכובד ומגוון של צבעים .
wow 434 - גם על הלק הזה תכננתי הרבה זמן שבדקתי אותו בחנות הוא התקבל על הציפורן כשחור עם שימר כחול מאוד מיוחד ומתאים לתקופה הקרה .גם הוא 8 ש"ח .


גילוי נאות : התרחיץ של קמדיס התקבל לסקירה.

2 תגובות: