יום ראשון, 19 בינואר 2014

חורף מעוצב

אומנם ימי הגשם נראים כאילו הם עברו אך בכל זאת הרוח הקרה נשארה ולדעתי יש פריטים בחורף שכיף להתפנק איתם .
בין אם זה במגף גומי לימים גשומים או כובע שישמור לנו על האוזניים מפני הרוח כי מי רוצה להתקרר עכשיו ?

ישנם מגוון פריטים שיכולים לשדרג לנו את המראה ולהוסיף לו סטייל בין אם זה מטרייה יפה ,איפור חורפי או לקים בצבעים מגניבים .הבאתי לפה כמה דוגמאות ללקים ששמתי בזמן האחרון .


[אשמח לשמוע את דעתכן על השילוב ורעיונות נוספים לדוגמאות ]

מראה 1- לק סגול של wow מספר 411 בשילוב נקודות של לק לבן top beauty [מספר נמחק ] לק סגול של wow מכיוון שהוא לא אטום צריך 3 שכבות ממנו ואת הנקודות עשיתי עם המנקד של ביוטיקייר .

מראה 2 -בסיס לק של life שהיה בבלוג לא מזמן הלק פרנץ או של top beauty גם לדעתי זאת הפעם הראשונה שעשיתי פרנץ לבד ויצא יפה .

מראה 3- לק כחול רויאל האהוב עליי של red new york מספר 53 לק אחד המיוחדים שלי שנשאר עמיד .

מראה 4- שילוב של שני ירוקים שהבסיס הוא לק טורקיז של red מספר 62 ואת הלק הבהיר קניתי בחנות כלבו בחמישה שקלים וגם פה אין שם.

מראה 5- שילוב של הלק הלבן של top beauty ושחור גם של החברה מספר 233 הלק השחור מבריק אך לוקח לו הרבה זמן להתייבש .




ואם כבר הזכרנו עיצובים וחורף הגיע אליי מייל על חברה בשם "יעד פרזול " שהוציאה מוצרים מדליקים לחורף ,את המוצרים שהציג עכשיו אני לא צילמתי   אך רציתי לתת  להם חשיפה הם  יכולים להיות פריטים מגניבים לבית.
[אשמח לשמוע אם מישהי רכשה שם ומה אתן חושבות על המוצרים ]

מתקן מפורזל ודקורטיבי,- המאפשר לרכז את כל המטריות במקום אחד וכך הבית נשאר מאורגן ויבש. מעבר לכך, המתקן המעוצב יכול אף לשמש כפריט נוי בפינה בסלון, בכניסה לבית, או בכל אזור אחר. מחיר לצרכן: 192 ש"ח
מתלה 4 זרועות -מתלה 4 הזרועות המעוצב של "יעד פרזול" הינו פונקציונאלי ותלייתו בכניסה לבית תפתור את הבעיה בקלות. מחיר לצרכן: 192 ש"ח


להשיג בחנויות רשת "יעד פרזול": תל אביב, הרצליה פתוח, ראשון לציון וקרית ביאליק. לבירור פרטים ונקודות מכירה: "יעד פרזול" 03-6835233. www.pirzul.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה